Vi ansetter: Ansvarsfull og dyktig 3.linje tekniker.

Driftsmeldinger

Driftsmeldinger

01.02.2021

07.30 – Databaseserver for tjenesten «Hosted Exchange» feiler og epost tjenesten stopper opp.
08.29 – Feilrettet, tjenesten fungerer som normalt igjen.

12.03.2020

15.30 – Vi har en del forespørsler fra kunder vedrørende Coronasituasjonen. SSC har iverksatt beredskap og har «Business Continuity Plan». Vi informerer om at drift og tjenester vil gå uberørt av Corona utvikling. Det kan oppstå noe trykk på telefonhenvendelser da vi har pådriv av kunder som ønsker VPN og hjemmekontor løsninger.
Send derfor epost om mulig.

09.03.2020

07.30 –    Vi opplever for tiden problemer på Phonects løsninger. Dette berører kunder med Skype og IP-telefoni. På mobil gjelder det kun for de med fastnett hovednummer.

Oppdatering 09/03 kl 11:35 fra Phonect: Feilen er lokalisert og feilretting pågår. Dessverre ingen forventet rettetid. Ny oppdatering følger kl 12:30.

Oppdatering 09/03 kl 12:35: Siden kl 12:17 ser det ut til at systemet kommer i normal drift igjen. Vi jobber fortsatt med analyser og stabilisering av situasjonen. Ny oppdatering følger kl 13:30

Da ser det ut som om alt skal fungere igjen. Se eventuelt oppdateringer hos Phonect (se link under).

25.04.2019

06.30        Strømstans på inngående strømkurs fra UPS hos Global Connect fører til routingfeil hos SSC.
Vi venter på at Global Connect feilretter

14.00       Alle tjenester er oppe igjen.
Vi beklager nedetiden og jobber med ytterligere redundans på denne feilkilden. 



Driftsmeldinger fra noen av våre samarbeidspartnere:

– Global Connect
– Phonect